Kraj

Kulczyk wprowadza na rynek kabriolet Volkswagen EOS i wspiera markę Touareg

Kulczyk Tradex rozpoczyna działania marketingowe wspierające debiut rynkowy samochodu Volkswagen EOS (kabriolet-coupe). Przez cały sierpień br. potrwa kampania outdoorowa nowego...

Kulczyk Tradex rozpoczyna działania marketingowe wspierające debiut rynkowy samochodu Volkswagen EOS (kabriolet-coupe). Przez cały sierpień br. potrwa kampania outdoorowa nowego auta (1000 billboardów w dużych miastach). Jak zapowiada Jerzy Krężlewski, dyrektor działu marketingu i PR Kulczyk Tradex, firma przygotowuje też cykl prezentacji modelu EOS na żywo w ośrodkach wczasowych nad morzem. Planowany jest też udział w najbliższych miesiącach w kilku imprezach targowych (m.in. w Katowicach). Do końca sierpnia potrwa także kampania prasowa modelu Touareg, czyli luksusowego samochodu terenowego z portfolio marki Volkswagen. Ze względu na specyfikę grupy docelowej kampania obejmuje magazyny biznesowe, medyczne, menedżerskie oraz niszowe tytuły lifestyle’owe, np. dotyczące tematyki golfowej, konnej czy żeglarskiej. Marka Volkswagen jest obsługiwana przez agencję reklamową Just i dom mediowy Media Concept (markę Audi, którą również ma w portfolio Kulczyk Tradex, obsługuje agencja Locomotiva). (MG)