Zagranica

Time Warner rezygnuje z opłat abonamentowych w AOL

Time Warner zanotował miliard dolarów zysku w drugim kwartale br. dzięki dobrym wynikom kablowych sieci telewizyjnych i reklamy internetowej w...

Time Warner zanotował miliard dolarów zysku w drugim kwartale br. dzięki dobrym wynikom kablowych sieci telewizyjnych i reklamy internetowej w America Online (AOL). Już dłużej nie będzie pobierać opłat za pocztę elektroniczną i inne usługi internetowe. Time Warner oferuje użytkownikom bezpłatny dostęp do szerokopasmowego internetu i usług poczty elektronicznej, co dotychczas było płatne. Ma to pomóc zwiększyć liczbę użytkowników oraz przychody z reklamy internetowej. Time Warner ma nadzieję, że dzięki temu będzie skuteczniej konkurować z takimi rywalami jak Google czy Yahoo. Poprzednio użytkownicy szerokopasmowego internetu płacili 15 dolarów miesięcznie. Ci, którzy nie zmodernizują dostępu do sieci, będą płacić nadal. Bezpłatne odtąd będą m.in. poczta elektroniczna, stały transfer danych AOL-a, usługi telefoniczne i zabezpieczenia internetowe. Zdaniem prezesa i CEO Time Warner Dicka Parsona firma jest zadowolona, bo wyniki AOL są lepsze, niż się spodziewano. (“BrandRepublic”)