Kraj

Kampania z udziałem gwiazd wspiera piątą edycję akcji Commercial Union Vita-tour

Kampania reklamowa wspiera tegoroczną, piątą edycję akcji bezpłatnych profilaktycznych badań Commercial Union Vita-tour. Organizatorami akcji są magazyn o zdrowiu "Vita"...

Kampania reklamowa wspiera tegoroczną, piątą edycję akcji bezpłatnych profilaktycznych badań Commercial Union Vita-tour. Organizatorami akcji są magazyn o zdrowiu “Vita” wydawany przez Edipresse Polska i grupa finansowo-ubezpieczeniowa Commercial Union. Kampanię, kreację i zakup mediów przygotował wewnętrznie zespół Edipresse. Poza tytułami tego wydawnictwa w działaniach promocyjnych wykorzystywane będą Radio Zet, które jest ogólnopolskim patronem radiowym akcji, oraz TVP3 i TVN Style. Podstawowym zadaniem kampanii będzie informowanie o miejscu, terminach akcji i profilaktyce zdrowotnej. Po raz pierwszy w akcji i towarzyszącej jej kampanii biorą udział polskie gwiazdy: Joanna Jabłczyńska, Wojciech Brzozowski, Andrzej Piaseczny. Akcja będzie prowadzona w 6 miastach: Warszawa, Łódź, Kraków, Zakopane, Gdańsk i Sopot. Za działania PR Commercial Union Vita-tour odpowiada Mediadem PR. (KP)