Przetargi

Harper Hygienics odświeża chusteczki Cleanic Dzidziuś i szuka dla nich agencji w zamkniętym przetargu

Firma Harper Hygienics wprowadziła nowe opakowania chusteczek dla niemowląt Cleanic Dzidziuś. Autorem projektu opakowań jest agencja Edda. Marketer obecnie szuka...

Firma Harper Hygienics wprowadziła nowe opakowania chusteczek dla niemowląt Cleanic Dzidziuś. Autorem projektu opakowań jest agencja Edda. Marketer obecnie szuka agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie kreacji jesiennej kampanii reklamowej chusteczek. Nieznane są nazwy i liczba agencji zaproszonych do konkursu. Przegląd ofert ma charakter zamknięty. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane. Linia Cleanic Dzidziuś składa się z dwóch wariantów: Skin Balance oraz Sensitive. Sugerowana cena produktów wynosi 6,5 zł. (JD)