Kraj

CORPCOM OUTDOOR NIE REZYGNUJE Z POLSKIEGO RYNKU

Południowoafrykański koncern Corpcom Outdoor nie zamierza rezygnować z inwestycji na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Wcześniejsze pogłoski, jakoby ze względu na...

Południowoafrykański koncern Corpcom Outdoor nie zamierza rezygnować z inwestycji na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Wcześniejsze pogłoski, jakoby ze względu na trudności finansowe, koncern miał opuścić Polskę, okazały się nieprawdziwe. Jego menedżerowie przyjeli plan rozwoju sieci nośników reklamowych i deklarują chęć udziału w procesie konsolidacji tego rynku. Corpcom jest obecnie właścicielem dwóch firm reklamy zewnętrznej, Supersigns Polska i MacPrint. Ta ostatnia spółka zmieniła ostatnio nazwę na Corpcom Polska i stanowić ma główne przedstawicielstwo południowoafrykańskiego inwestora w Polsce. Obecnie jej stan posiadania sprowadza się do regionalnej sieci, zlokalizowanej na terenie Śląska i Małopolski, która liczy ok. 1,2 tys. billboardów o formacie 5,04×2,38m. Pierwszy etap inwestycji, który ma zostać zrealizowany w ciągu najbliższych 5-6 miesięcy, zakłada budowę sieci ogólnopolskiej tych nośników i powiększenie jej liczebności do 2 tys. powierzchni ekspozycyjnych. Nakłady finansowe mają zostać także przeznaczone na poprawę jakości systemu (selekcja i sanacja lokalizacji, montaż oświetlenia). Andrzej Masztak, prezes zarządu Corpcom Polska, zapowiada że w dalszej kolejności, wysiłki jego firmy będą kierowane w stronę dywersyfikacji oferty, poprzez tworzenie sieci ekskluzywnych nośników wielkogabarytowych o formatach 4,5x18m i 12x9m. Nie wyklucza także realizacji koncepcji budowy tablic reklamowych o formatach 6x3m i 12x3m, które cieszą się coraz większą popularnością na polskim rynku. Wysokość planowanych inwestycji nie została przez Corpcom ujawniona. (JP)