Kraj

Popularność elektronicznych publikacji Wiedzy i Praktyki wzrasta, wydawnictwo stale poszerza portfolio

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka odnotowało w sierpniu br. ponad 300 tys. odbiorców publikacji elektronicznych. Wydawnictwo dzieli swoje publikacje na trzy...

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka odnotowało w sierpniu br. ponad 300 tys. odbiorców publikacji elektronicznych. Wydawnictwo dzieli swoje publikacje na trzy segmenty: e-lettery, newslettery oraz wydawnictwa wymiennokartkowe. Czytelnicy z wszystkich segmentów przeważnie się zazębiają. W ofercie znajdują się 53, w większości bezpłatne, e-lettery ukazujące się co tydzień. Newslettery są płatne, ukazują się raz w miesiącu. Wydawnictwa wymiennokartkowe są również płatne (od około 45 do ponad 100 zł), składają się z podstawy uzupełnianej co kilka tygodni o aktualizacje płatne na zasadzie abonamentu. Jak wynika z analiz wydawnictwa, największym zainteresowaniem cieszą się e-lettery o tematyce finansowo-księgowej – e-letter Portalu FK, a także publikacje o tematyce komputerowej: “Poradnik komputerowy” oraz “Excel w praktyce”. Analitycy wydawnictwa zapowiadają rosnącą popularność tej formy publikacji. Wydawnictwo, odpowiadając na potrzeby czytelników, cały czas poszerza portfolio. Do tej pory w ofercie znalazły się m.in.: “Poradnik podatnika”, “VAT w praktyce”, “Płace w firmie”, “Windykacja w praktyce”, portal finansowo-księgowy www.portalfk.pl. (PN)