Zagranica

Fox zamierza skonsolidować budżet mediowy wart ponad miliard dolarów

Fox Filmed Entertainment należąca do News Corporation zamierza rozpisać przetarg, którego celem jest konsolidacja globalnego budżetu planowania i zakupu mediów...

Fox Filmed Entertainment należąca do News Corporation zamierza rozpisać przetarg, którego celem jest konsolidacja globalnego budżetu planowania i zakupu mediów w jednym domu mediowym. Rocznie Fox wydaje na reklamę w mediach blisko 1,1 mld dol., z czego 750 mln dol. w Stanach Zjednoczonych. Wspiera w ten sposób sprzedaż produkcji filmowych i telewizyjnych powstających w Twentieth Century Fox, Fox 2000 Pictures, Fox Searchlight Pictures, Fox Atomic, Fox Animation oraz Twentieth Century Fox International. W przetargu ma uczestniczyć firma badawcza Select Resources International. Do tej pory na najważniejszych rynkach Fox był obsługiwany m.in. przez domy mediowe MindShare (Stany Zjednoczone) i Starcom (Wielka Brytania). (“BrandRepublic”)