Kraj

Agencja reklamowa Tomorrow rozpocznie współpracę z firmą Olympus

Agencja reklamowa Tomorrow wygrała przetarg na obsługę jesiennej kampanii reklamowej cyfrowych dyktafonów marki Olympus. Działania komunikacyjne będą skierowane do studentów...

Agencja reklamowa Tomorrow wygrała przetarg na obsługę jesiennej kampanii reklamowej cyfrowych dyktafonów marki Olympus. Działania komunikacyjne będą skierowane do studentów uczelni wyższych, którzy mogą wykorzystać urządzenie zarówno jako pomoc w nauce (nagrywanie wykładów), jak i jako centrum multimedialne (odtwarzacz plików MP3 oraz przenośna pamięć USB). Monika Maciejewska, marketing manager w firmie Olympus, uzasadnia wybór Tomorrow dobrym poziomem zaproponowanych rozwiązań kreatywnych. Ogólnopolska kampania wizerunkowa będzie wykorzystywała szereg mediów, od tradycyjnych (outdoor), przez specjalny serwis internetowy, po eventy – nietypowe roadshows z udziałem hostess na największych uczelniach wyższych w Polsce. (JP)