Kraj

"Business Media" odświeża logo i zmienia makietę

We wrześniu br. wydawany przez Business Media Group (BMG) magazyn "Business Media" poświęcony branży gadżetów i upominków reklamowych obchodzić będzie...

We wrześniu br. wydawany przez Business Media Group (BMG) magazyn “Business Media” poświęcony branży gadżetów i upominków reklamowych obchodzić będzie pięciolecie na rynku wydawniczym. Z tej okazji redakcja postanowiła odświeżyć logo, wprowadzić nową makietę i wydać magazyn w największym z dotychczasowych nakładów. Na rynku ukaże się 5000 egz. numeru wrześniowo-październikowego. Numer wrześniowy będzie także miał rekordową objętość – min. 100 stron. W lutym 2007 r. przewidywane jest wydanie 150-stronicowe. Do numeru będzie dołączony katalog “Christmas Gifts”. Od 1 września br. pod adresem www.business-media.pl ruszy też nowa strona internetowa magazynu. Wydawnictwo będzie również bliżej współpracować ze stroną www.gadzety.biz. Nakład dwumiesięcznika wynosi standardowo 4 tys. egzemplarzy. Cena jednego numeru wynosi 9 zł. Magazyn rozchodzi się w prenumeracie, ostatnio wydawnictwo rozpoczęło w tym zakresie współpracę z Kolporterem. (PN)