Kraj

AGENCJA TWIN ADVERITSING WCHŁONIĘTA PRZEZ CP DDB

Należąca w 100 proc. do Corporate Profiles DDB agencja Twin Advertising zakończyła samodzielną działalność i została wchłoniąta przez agencję-matkę. Jak...

Należąca w 100 proc. do Corporate Profiles DDB agencja Twin Advertising zakończyła samodzielną działalność i została wchłoniąta przez agencję-matkę. Jak powiedział Paweł Kastory, prezes Grupy CP DDB, około 4/5 pracowników przejdzie do CP DDB; dotychczasowy dyrektor generalny Twin, Jacek Wlazło, w CP DDB będzie pełnił funkcję client service directora. Z zapewnień Kastorego wynika, że – ponieważ w obu agencjach nie ma konkurencyjnych bużetów – klienci deklarują chęć płynnego przejścia do CP DDB. Z nie wszystkimi jednak klientami agencja zdążyła już tę sprawę omówić. Klientami Twin byli m.in. McDonald’s, Johnson & Johnson. W tym roku trwa zmiana struktury Grupy, powstają nowe firmy: BNA, Tribal DDB, Gutenberg on line, których celem jest zaoferowanie klientowi palety zintegrowanych usług. Wchłonięcie Twin ma wzmocnić centralną agencją, a także “uczytelnić” strukturę Grupy. (AMS)