Kraj

V&P realizuje konkurs konsumencki dla Izopolu

Agencja reklamowa V&P przygotowała akcję promocyjną dla Izopolu SA, jednego z największych w Polsce producentów płyt falistych EuroFala. Akcja realizowana...

Agencja reklamowa V&P przygotowała akcję promocyjną dla Izopolu SA, jednego z największych w Polsce producentów płyt falistych EuroFala. Akcja realizowana jest pod hasłem “Polowanie na EuroFalę” i potrwa do końca 2006 roku. Działania obejmują całą Polskę, a ich celem jest wsparcie sprzedaży wśród detalistów oraz wzrost świadomości marki. Mechanizm konkursu oparty jest na sprzedaży premiowanej. Zakup 100 mkw. płyty EuroFala uprawnia do wzięcia udziału w konkursie. Następnie należy dokończyć hasło reklamowe “EuroFala to…” i wysłać je SMS-em do organizatora. Z puli wszystkich poprawnych zgłoszeń zostanie wylosowany zwycięzca nagrody głównej – samochodu, a raz w miesiącu są losowane trzy nagrody drugiego stopnia. Do zakresu prac V&P należało przygotowanie koncepcji konkursu, jego organizacja i przeprowadzenie oraz kreacja materiałów POS komunikujących akcję. (TW)