M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NOWĄ KAMPANIĘ GLOBOPOLIS PRZYGOTOWUJĄ MD I NOS BBDO

Serwis Dzienny | 20 października 2000, 00:00

Media Direction wraz z NOS BBDO przygotowują kampanię reklamową serwisu internetowego Globopolis. Kampania wystartuje w listopadzie i potrwa do grudnia....

Media Direction wraz z NOS BBDO przygotowują kampanię reklamową serwisu internetowego Globopolis. Kampania wystartuje w listopadzie i potrwa do grudnia. Oprócz outdooru i prasy zostanie wykorzystany Internet, gdzie pojawią się banery. Rozważany jest również udział radia. Turystyczno-rozrywkowa witryna oferuje informacje o atrakcjach najważniejszych miast leżących w państwach Europy Środkowej i Wschodniej. Pozyskanie tego klienta wiąże się z przetargiem, który przed trzema miesiącami wygrała czeska Mark BBDO. Dopiero w październiku br. ukończono w Czechach prace nad kreacją i tamtejszy oddział BBDO przekazał projekt do adaptacji innym agencjom swej sieci m.in. polskiej BBDO. Największe pole do popisu dostał zatem dom mediowy MD. Budżet wciąż pozostaje tajemnicą, wiadomo jednak, że został on podzielony pomiędzy partycypujące w przygotowaniach agencje z objętego działaniem Globopolis rejonu Europy. (MM)