Kraj

Soul and Mind Multimedia przygotowała film 3D dla firmy Goodyear

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska przeprowadzi kolejną odsłonę akcji edukacyjnej skierowanej do kierowców. Za stworzenie animacji 3D do filmu odpowiedzialna...

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska przeprowadzi kolejną odsłonę akcji edukacyjnej skierowanej do kierowców. Za stworzenie animacji 3D do filmu odpowiedzialna jest agencja Soul and Mind Multimedia. Akcja ma na celu wzrost sprzedaży opon marki Goodyear oraz budowanie wizerunku najbezpieczniejszej marki opon. Płyta DVD “Szkoła bezpiecznej jazdy 2” będzie prezentem w najbliższym sezonie zimowym, klient otrzyma go przy zakupie kompletu opon zimowych marki Goodyear. Film pokazuje, w jaki sposób powinien zachować się kierowca w różnych warunkach drogowych. W celu zilustrowania niebezpiecznych sytuacji wynikających z błędów popełnianych przez kierowców w filmie wykorzystano animacje 3D. Za produkcję filmu odpowiedzialna jest firma Hagmann MMC Produkcje TV. (JP)