Kraj

Joanna Myszkorowska pokieruje zespołem sprzedaży w "Dobrym Wnętrzu"

Joanna Myszkorowska obejmuje od września nowo utworzone stanowisko koordynatora sprzedaży i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż reklam w miesięczniku "Dobre...

Joanna Myszkorowska obejmuje od września nowo utworzone stanowisko koordynatora sprzedaży i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż reklam w miesięczniku “Dobre Wnętrze” Wydawnictwa Murator. Myszkorowska dołączy do działu wnętrza, zdrowie, wypoczynek w biurze reklamy Wydawnictwa Murator. Działem zarządza Łukasz Kawęcki. Myszkorowska była ostatnio szefem sprzedaży reklam w magazynie “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska), a wcześniej m.in. dyrektorem biura reklamy “Życia Warszawy”. Pracowała też w Media Service Zawada. – Według danych ZKDP “Dobre Wnętrze” utrzymuje stabilną wysoką sprzedaż egzemplarzową, podczas gdy konkurenci notują spadek sprzedaży. Czytelnicy dobrze przyjęli zmiany w piśmie, które wydawnictwo wprowadziło na początku tego roku. Od tego momentu sprzedajemy blisko 20 proc. więcej egzemplarzy. Zadaniem Joanny Myszkorowskiej i całego zespołu będzie jak najlepsze wykorzystanie potencjału “Dobrego Wnętrza” – komentuje Łukasz Kawęcki. Według ZKDP średnia sprzedaż ogółem “Dobrego Wnętrza” w okresie I-V br. wynosiła 17,8 tys. egz. (przed rokiem 15,6 tys.), w przypadku konkurencji było to: “Dom & Wnętrze” 20,1 tys. egz. (przed rokiem 16,9 tys.), “Elle Decoration” 14,3 tys. egz. (przed rokiem jako dwumiesięcznik 23,6 tys.) i “Weranda” 21,4 tys. egz. (przed rokiem 19,9 tys.). (PM)