Kraj

Śmiały spot Coca-Coli w telewizji

Na początku września do emisji trafia nowy, śmiały jak na standardy marki spot Coca-Coli. Prezentowana historia zaczyna się od sielankowego...

Na początku września do emisji trafia nowy, śmiały jak na standardy marki spot Coca-Coli. Prezentowana historia zaczyna się od sielankowego obrazu młodych ludzi siedzących wokół ogniska. Z rąk do rąk wędruje butelka Coca-Coli, z której wszyscy piją. Nagle okazuje się, że jednym z uczestników spotkania jest wyjątkowo nieapetyczny obcy z innej planety, którego usta ociekają śluzem. Obcy pociąga łyk napoju, ale następna osoba nie chce po nim pić, więc pociąga następny… Jest to kolejny etap globalnej kampanii reklamowej “Coke’s side of life”. Po angielsku nazywa się on “Demonstrate Coke’s role in our lives”, co przetłumaczono jako “Przeznaczenie, czyli miejsce w sercu”. Ta część kampanii przypomina i podkreśla rolę, jaką produkt odgrywa w życiu konsumentów.

– Popularność Coca-Coli powoduje, że jej obecność w naszym życiu jest niemal oczywista – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Coli w Polsce – dlatego chcemy przypomnieć, co ta obecność wnosi.

W tej fazie komunikacji marketer stawia na emocje – przełamywanie uprzedzeń i budowanie więzi. Kampania reklamowa obejmowała będzie outdoor, telewizję (TVN, TVN Siedem, Viva, MTV), kino oraz internet. W ramach aktywności outdoorowych użyte zostaną wielkoformatowe siatki oraz standardowe tablice. Innowacyjność tego elementu kampanii polegać będzie na zastosowaniu ogólnopolskiego visuala wspieranego przez visuale regionalne rozmieszczone w Warszawie, Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu. Adaptacją kampanii zajęła się agencja Publicis, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. (TW)