Zagranica

CNN wprowadza nową identyfikację wizualną

CNN wprowadza nową identyfikację wizualną. Odświeża swój wizerunek po raz pierwszy od pięciu lat. Wprowadzanym zmianom towarzyszyć będą działania promocyjne....

CNN wprowadza nową identyfikację wizualną. Odświeża swój wizerunek po raz pierwszy od pięciu lat. Wprowadzanym zmianom towarzyszyć będą działania promocyjne. Przygotowany i opracowany przez agencję Iris nowy wizerunek stacji ma lepiej definiować CNN jako kanał globalny. Zmianę identyfikacji wizualnej wesprze kampania reklamowa pod hasłem “Making sense of tomorrow”. Kampania CNN obejmuje prasę, outdoor, internet i dwumiesięczną kampanię ambientową na lotnisku w Londynie. Kampania prasowa obejmuje prasę regionalną oraz takie tytuły jak “Financial Times” i “International Herald Tribune”. Spoty telewizyjne będą pojawiać się także w kanałach informacyjnych. Według Marka Havilanda, dyrektora marketingu w CNN na region EMEA, kampania adresowana jest do ludzi podróżujących, inteligentnych i otwartych. (“BrandRepublic”)