Kraj

Projekty "Gazety": seria lektur na DVD, poradniki o pracy i cykl redakcyjny "Przystanek Polska"

Od 13 września "Gazeta Wyborcza" w każdą środę będzie się ukazywać z filmem na DVD i omówieniem książki w ramach...

Od 13 września “Gazeta Wyborcza” w każdą środę będzie się ukazywać z filmem na DVD i omówieniem książki w ramach nowej serii “Lektury szkolne”. Zapoczątkuje ją “Zemsta”. Pierwszy tom z filmem Andrzeja Wajdy będzie można nabyć w cenie 3,50 zł plus cena “Gazety”. Na cykl złoży się 25 odcinków. Serię wspiera od 1 września kampania reklamowa w mediach Agory (“Gazeta Wyborcza”, “Metro”, stacje radiowe Tok FM, Złote Przeboje, Roxy FM, portal Gazeta.pl). Od 8 września ruszy kampania w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN24 i w Radiu Zet. Natomiast w dwa kolejne poniedziałki, dziś i za tydzień, “Gazeta” dołączy multimedialne poradniki dla szukających pracy (“Do pracy!”) oraz ułatwiający rozwój zawodowy osobom już zatrudnionym (“Po sukces!”). Wsparciem dla projektu będzie kampania w prasie, radiu, telewizji i na outdoorze. W obu kampaniach kreację przygotowała agencja DDB Warszawa, za media odpowiada Starlink (radio i telewizja) oraz AMS (outdoor). Od dziś rusza też cykl redakcyjny “Gazety” – “Przystanek Polska”. W ramach cyklu reporterzy “Gazety” wyruszyli w Polskę i poszukują ludzi, którzy podjęli decyzję, że nie będą emigrować i pozostają w Polsce. Współorganizatorami akcji są: TVN24, Tok FM, portal Gazeta.pl. (KP)