Kraj

KONKURS NA OKŁADKĘ PRASOWĄ ROKU PO RAZ DRUGI

Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego Konkursu na Okładkę Prasową Roku PUBLIPRESS 2000. Tak, jak w ubiegłym roku jego organizatorem jest firma...

Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego Konkursu na Okładkę Prasową Roku PUBLIPRESS 2000. Tak, jak w ubiegłym roku jego organizatorem jest firma reklamy zewnętrznej Publiprox Polska. W tym roku, po raz pierwszy, do konkursu mogą przystąpić również gazety (o nakładzie minimum 40 tys. egzemplarzy). Utworzono dla nich nową kategorię i nagrodę – Jedynka Dnia Publipress (wybór najlepszej strony tytułowej wydania gazety z dnia ogłoszenia wyników wyborów prezydenckich w Polsce). Okładki magazynów będą oceniane pod względem artystycznym. Zostanie określony także ich udział w realizacji celów informacyjnych i marketingowych pisma. Na okładki magazynów czekają nagrody w kilku kategoriach. Zgłoszenia powinny napłynąć do Biura Konkursu do 1 grudnia br. W roku ubiegłym o Grand Prix rywalizowało 160 okładek. Zwyciężyła okładka magazynu “Hustler”. Publiprox Polska zaadoptował na nasz rynek ideę konkursu z Francji. Firma na co dzień kontaktuje się z wieloma wydawcami, którzy reklamują swoje tytuły w nośnikach Publiproksu. Oblicza się, że wydawcy stanowią ok. 70-80 proc. klientów firmy w Polsce. W lutym 2001 roku w warszawskiej Galerii Zachęta odbędzie się Wielka Gala Finałowa konkursu. (KP)