Kraj

"Machina" po wakacjach wraca do wyższej ceny na okładce i większej objętości

"Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") po wakacjach wraca do wyższej ceny egzemplarzowej 7,99 zł i większej objętości - 132 strony....

“Machina” (Platforma Mediowa “Point Group”) po wakacjach wraca do wyższej ceny egzemplarzowej 7,99 zł i większej objętości – 132 strony. W czasie wakacji magazyn kosztował o złotówkę mniej, a objętość wynosiła 114 stron. Najnowszy wrześniowy numer ma wsparcie w internecie, telewizji, radiu oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował w całości wydawca. Miesięcznik ukazał się z dwiema okładkami do wyboru w formie rozkładówki. Na obu jest Christina Aguilera jako królowa kiczu albo królowa popu. “Machina” powróciła na rynek z nowym wydawcą wiosną br. Wcześniej, na początku roku, miała numer sygnalny. Według Point Group pierwsze regularne wydania miały średnią sprzedaż powyżej 60 tys. egz. Wpływy reklamowe tytułu do lipca br. wyniosły 8,4 mln zł (Expert Monitor, bez autopromocji). (KP)