Kraj

Multimedialna kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia

Dziś rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia pod hasłem "BIS - Bardzo Inna Stacja". Celem kampanii jest wzrost słuchalności oraz...

Dziś rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia pod hasłem “BIS – Bardzo Inna Stacja”. Celem kampanii jest wzrost słuchalności oraz utrwalenie wizerunku BIS Polskiego Radia jako – według komunikatu radia – “poznawczo-młodzieżowego programu stawiającego na interaktywność i muzykę alternatywną”. Kampania adresowana jest do grupy docelowej 15-30 lat. Planowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia. Kreację kampanii przygotowała agencja Kreacja PRO, która zrealizowała również film reklamowy. 20-sekundowy spot emitowany będzie we wrześniu i w październiku w dwóch stacjach telewizyjnych MTV i Viva oraz w kinach. Przetarg wygrała agencja New Age Media obsługująca Cinema City w całym kraju. Poza tym wykorzystywane będą liczne tytuły prasowe, internet (mailing, komunikator Gadu-Gadu, wybrane portale, specjalnie powstała gra internetowa) i nośniki w warszawskim metrze. (KP)