Kraj

"Życie Warszawy" we wrześniu z dużą kampanią wizerunkową

Od teaserów dziennik "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Na warszawskich ulicach pojawiło się ponad 200 billboardów z...

Od teaserów dziennik “Życie Warszawy” (Dom Prasowy) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Na warszawskich ulicach pojawiło się ponad 200 billboardów z trzema różnymi hasłami w formie pytań. Rozwinięcie kampanii zostanie uwidocznione 10 września. Wtedy też ruszy ogólnopolska telewizyjna kampania tytułu. Spoty będą emitowane przez ponad dwa tygodnie w TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsacie. Wydawca informuje, że będzie to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa stołecznego dziennika. Kreację kampanii przygotował Dom Prasowy pod nadzorem Andrzeja Andrysiaka, zastępcy redaktora naczelnego “Życia Warszawy”. Za nadzór produkcyjny odpowiedzialna była krakowska agencja reklamowa Motive, a za zakup mediów – Maxus. (KP)