Przetargi

Coca-Cola prawdopodobnie wprowadzi nowy produkt, obecnie prowadzi testy i szuka agencji

Coca-Cola Poland Services Ltd. prawdopodobnie planuje wprowadzenie na rynek nowego produktu, niewykluczone, że chodzi o poszerzenie linii soków Cappy (na...

Coca-Cola Poland Services Ltd. prawdopodobnie planuje wprowadzenie na rynek nowego produktu, niewykluczone, że chodzi o poszerzenie linii soków Cappy (na rynku istnieją już dwa produkty tej linii – Cappy i Cappy Ice Fruit). Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że obecnie trwają badania nowego produktu. Równocześnie prowadzony jest przetarg reklamowy, który ma doprowadzić do wyboru agencji odpowiedzialnej za kampanię wprowadzającą nową markę (lub submarkę). Rozmowy są prowadzone z Lowe GGK i Leo Burnett, ale nie udało nam się tej informacji z przedstawicielami agencji i Coca-Coli potwierdzić. Żadna z tych agencji obecnie nie pracuje dla Coca-Coli. Wiodące agencje reklamowe tego marketera to Publicis i Gruppa66 Ogilvy. Marka Cappy nie była wspierana reklamowo od dwóch lat, ostatnio za kampanię odpowiedzialna była agencja Publicis. (AMS)