Kraj

Koncept kreatywny Euro RSCG Warsaw wykorzystany przez WWF European

Koncept kreatywny stworzony przez Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska do kampanii reklamowej "Detox" mającej przekonać europosłów do głosowania za...

Koncept kreatywny stworzony przez Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska do kampanii reklamowej “Detox” mającej przekonać europosłów do głosowania za prawem do informacji o zawartości chemikaliów w produktach został wykorzystany przez europejski oddział WWF. W Belgii został wyprodukowany spot oparty na koncepcji polskiego filmu, w którym udział wzięli europarlamentarzyści. Euro RSCG Warsaw koordynowała i wspierała proces powstawania spotu w Belgii. Premiera filmu odbyła się 5 września br. w Parlamencie Europejskim w Strasburgu, gdzie odbyło się spotkanie europarlamentarzystów oraz europejskich mediów. To wydarzenie zainaugurowało kampanię w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych w Belgii, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Finlandii i na Węgrzech oraz w prasie dystrybuowanej w Parlamencie Europejskim. (PN)