Kraj

Lux Med przekonuje w najnowszych reklamach, że medycyna jest sztuką

Ogólnopolska sieć klinik medycznych Lux Med rozpoczęła nową kampanię reklamową. Jej celem jest innowacyjne pozycjonowanie marki Lux Med w świadomości...

Ogólnopolska sieć klinik medycznych Lux Med rozpoczęła nową kampanię reklamową. Jej celem jest innowacyjne pozycjonowanie marki Lux Med w świadomości klientów indywidualnych i korporacyjnych. W kampanii wykorzystano fragmenty obrazów znanych polskich mistrzów “Reytan” Jana Matejki i “Dama z łasiczką” Leonarda da Vinci. – Poprzez tę kreację Lux Med odchodzi od pokazywania w konwencjonalny sposób usług medycznych. Łamiąc konwencję, podkreślamy, że ważne są inne wartości: szeroki dostęp do wiedzy medycznej pojmowanej jako sztuka lekarska, co podkreślamy hasłem “Medycyna jest sztuką” – mówi Ewa Kochańska, dyr. marketingu Lux Med SA. Kreacje reklam trafią na billboardy, do prasy, pojawią się w materiałach POS i w internecie. Kampania we wrześniu br. będzie widoczna w kilku miastach Polski, w których znajdują się kliniki Lux Med. Autorem kreacji jest agencja reklamowa GoodName. Lux Med istnieje od 1992 r., sieć liczy 12 placówek, obsługuje ponad 1000 firm, ponad 250 tys. klientów indywidualnych i ok. 175 tys. klientów korporacyjnych. (MKS)