Kraj

Next przygotował kampanię Klubu "Glamour" w internecie

Next, interaktywny dział Starcom MediaVest Group, przygotował dla G+J Polska internetową kampanię reklamową Klubu "Glamour" (www.klubglamour.pl). Kampania prowadzona jest na...

Next, interaktywny dział Starcom MediaVest Group, przygotował dla G+J Polska internetową kampanię reklamową Klubu “Glamour” (www.klubglamour.pl). Kampania prowadzona jest na www.grono.net i www.onet.pl. Jej celem jest poinformowanie o klubie miesięcznika “Glamour” i zachęcenie czytelniczek magazynu do zapisania się do niego. Reklamy skierowane są do młodych kobiet zainteresowanych trendami, modą i urodą. Klub “Glamour” służy komunikacji czytelniczek między sobą, a także ma ułatwić bezpośredni ich kontakt z redakcją miesięcznika i jej ekspertami. Aby wstąpić do klubu, należy wysłać pod wskazany numer telefonu SMS-a oraz wypełnić specjalną ankietę. Kreację kampanii, która potrwa do 20 września br., przygotowało we własnym zakresie wydawnictwo G+J Polska. (BG)