Przetargi

Sieć handlowa Społem Znajomy Sklep szuka domu mediowego

Krajowa Agencja Handlowa wybierze dom mediowy do obsługi sieci Społem Znajomy Sklep. W najbliższym czasie rozpocznie rozmowy przynajmniej z dwoma...

Krajowa Agencja Handlowa wybierze dom mediowy do obsługi sieci Społem Znajomy Sklep. W najbliższym czasie rozpocznie rozmowy przynajmniej z dwoma domami mediowymi. Jak już pisaliśmy w DS “MMP” z 1 września br., w najbliższym czasie rozpocznie się przegląd ofert agencji reklamowych, które zajmą się obsługą m.in. najbliższej kampanii sieci komunikującej zmianę nazwy (ze Społem na Społem Znajomy Sklep) i unowocześnionego asortymentu. Jak mówi Joanna Kwiczor, dyr. marketingu KAH (agencja odpowiada za konsolidację 4 tys. placówek Społem), plan marketingowy uwzględnia wykorzystanie wszystkich mediów do końca 2007 r. Sieć oprócz działań ATL ma wykorzystywać w promocji m.in. gazetkę i programy lojalnościowe. (JN)