Kraj

AMS i Jet Line wymieniają się nośnikami reklamowymi

Firmy reklamy zewnętrznej AMS i Jet Line podpisały umowę przyrzeczenia wzajemnej sprzedaży wybranych nośników reklamowych. AMS przejmie wszystkie backlighty 6x3...

Firmy reklamy zewnętrznej AMS i Jet Line podpisały umowę przyrzeczenia wzajemnej sprzedaży wybranych nośników reklamowych. AMS przejmie wszystkie backlighty 6×3 m należące do Jet Line, która z kolei poszerzy portfel nośników o wybrane tablice 12×4 m należące do AMS. Wymiana w obie strony dotyczy 17 nośników. – Backlighty, które mieliśmy w Warszawie, od czasu gdy segment ten opanował AMS, nie były szczególnie istotne w naszym portfolio – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line. – Dzięki przejęciu tablic 12×4 od AMS-u rozwiniemy jeden z najatrakcyjniejszych naszych produktów, czyli sieć MotorWay [nośniki 12×4 m zlokalizowane przy drogach szybkiego ruchu – red.] – dodaje. AMS ma w portfolio tablice 12×4 m od 2001 r. Przejął je od firmy Top-Art. Od chwili podpisania umowy przyrzeczenia sprzedaży do chwili cesji AMS i Jet Line oddadzą backlighty i tablice 12×4 w dzierżawę. (JN)