Kraj

MRM/Momentum prowadzi dla Opla promocję zakupu akcesoriów

Agencja marketingu bezpośredniego MRM/Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie...

Agencja marketingu bezpośredniego MRM/Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie rabatów będzie trwać do końca lipca 2007 r. Akcja ma na celu zachęcenie nabywców nowych samochodów Opla do zaopatrywania się w oryginalne akcesoria, m.in. bagażniki i pojemniki dachowe, uchwyty na rowery, haki itp. Klienci, którzy zdecydują się na zakup tych dodatków w ciągu 30 dni od daty zakupu samochodu, otrzymują rabaty w wysokości 31-36 proc. Komunikacja obejmuje materiały w punktach sprzedaży Opla przygotowane przez MRM/Momentum, m.in. katalogi, plakaty, standy, broszury, przywieszki do akcesoriów, nakładki na cennik. Ciekawym medium wykorzystanym w akcji są zawieszki zapachowe w takim samym layoucie jak materiały promocyjne. (TW)