Zagranica

5 domów mediowych w przetargu Skoda Auto Poland

Skoda Auto Poland rozpoczęła przetarg mediowy. Zaproszenia do przetargu otrzymały: obsługujący Skodę od 1997 r. dom mediowy Carat Polska, a...

Skoda Auto Poland rozpoczęła przetarg mediowy. Zaproszenia do przetargu otrzymały: obsługujący Skodę od 1997 r. dom mediowy Carat Polska, a także: MediaCom Warszawa, Starcom, PanMedia Western i Macroscope OMD, choć ten ostatni nie potwierdził jeszcze swego udziału. – Chcemy przyjrzeć się ofercie domów mediowych. Będziemy brać pod uwagę takie elementy jak propozycje strategii i kreatywnego wykorzystania mediów, elementy kosztowe, a także czynnik ludzki – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu Skoda Auto Poland. Przetarg konsultuje firma audytorska Media Strategy Warsaw, która pracowała m.in. nad briefem i listą agencji biorących udział w przetargu. W przyszłym roku marketer ma zwiększyć wydatki na reklamę, ale na razie nie ujawnia, o jaki procent wzrośnie budżet. W ub.r. Skoda Auto Poland wydała na kampanie w mediach 42,65 mln zł (dane cennikowe: Expert Monitor). Nad kreacją do kampanii firmy nadal będzie pracowała agencja Brain. Zwycięzca przetargu zostanie wyłoniony pod koniec roku. (MKS, JN)