Przetargi

Sieć Radio Eska szuka agencji do realizacji kampanii wizerunkowej

Sieć Radio Eska prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi, które mają doprowadzić do wyłonienia partnera do realizacji działań wizerunkowych. Nieoficjalnie mówi...

Sieć Radio Eska prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi, które mają doprowadzić do wyłonienia partnera do realizacji działań wizerunkowych. Nieoficjalnie mówi się, że mogą one mieć charakter rebrandingowy. Wcześniej Eska prowadziła działania wizerunkowe wyłącznie na własnej antenie lub w tytułach należących do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA (właściciela m.in. “Super Expressu”). W innych mediach reklamowano jedynie niektóre eventy organizowane przez Radio Eska, np. Eska Music Awards. Informacje o przetargu potwierdziła Monika Polewska, specjalista ds. PR Radia Eska, ale nie podała żadnych szczegółów. Nie podano liczby i nazw agencji startujących w przetargu ani też terminu jego zakończenia. (AMS, BG)