Kraj

Kompania Piwowarska rozważa nowe opcje działań marketingowych

Kompania Piwowarska SA (KP SA), podobnie jak inne browary należące do koncernu SABMiller w Europie, ma rozpocząć prace nad nowymi...

Kompania Piwowarska SA (KP SA), podobnie jak inne browary należące do koncernu SABMiller w Europie, ma rozpocząć prace nad nowymi założeniami strategii marketingowych dla wybranych marek, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Chodzi o kompleksowe projekty w zakresie komunikacji 360 stopni. Mają pracować nad tym połączone zespoły przedstawicieli marketera i współpracujących z nim agencji ATL, BTL i domów mediowych. Jest to część paneuropejskiego projektu, który dotyczy zmian w prowadzeniu poszczególnych marek na rynkach lokalnych. W zakresie komunikacji marketingowej SABMiller nawiązał współpracę z konsultantami z sieci domów mediowych Mediaedge:cia, którzy mają występować w roli niezależnych doradców (sieć ta nie współpracuje z browarem w Europie przy obsłudze budżetów planowania i zakupu mediów). Jak informuje Bogusław Biszof, wiceprezes zarządu KP SA ds. marketingu, prace w tym zakresie w Polsce są na wstępnym etapie. Do rozmów ma dojść dopiero pod koniec września br. Za inwestycje mediowe marketera odpowiada na rynku polskim dom mediowy Starcom. (JN, JP)