Kraj

NIEBAWEM NOWY MAGAZYN KONSUMENTA O NAZWIE "OKAZJA"

"Okazja" - tak będzie nazywać się nowy magazyn konsumentów, którego numer pilotażowy ukaże się w listopadzie br., a pierwsze, regularne...

“Okazja” – tak będzie nazywać się nowy magazyn konsumentów, którego numer pilotażowy ukaże się w listopadzie br., a pierwsze, regularne wydanie – w grudniu br. Jego wydawcą jest Francuz, Xavier Despringre, redaktorem naczelnym – Piotr Koluch, a dyrektorem artystycznym – Andrzej Pągowski, którego Agencja Reklamowa Studio P odpowiada za napływ reklam do pisma. Jedna, wewnętrzna strona reklamy kosztuje 15 tys. zł. “Okazja” ma spełniać przede wszystkim funkcję informacyjną i pomagać potencjalnym klientom w wyborze towarów i usług. Znajdzie się w nim wiele bloków tematycznych, np. aktualności, testy produktów, buble, rozrywka. Objętość pierwszego numeru wyniesie ok. 50 stron, w formacie A4. Jego szata graficzna jest kolorowa, przejrzysta, pogodna. Pismo mają współtworzyć konsumenci. Redakcja liczy na ich opinie i listy. Redaktor naczelny “Okazji” powiedział, że jej finalna wersja pownna powstać 4-5 miesięcy po ukazaniu się pierwszego numeru. Magazyn ma być dystrybuowany – najprawdopodobniej bezpłatnie (co jest w trakcie negocjacji) – przede wszystkim przy kasach w hipermarketach i w galeriach na terenie całego kraju. W tych miejscach, w weekendy będą go także rozdawać hostessy. “Okazja” ma trafić również, w niewielkiej ilości, do sieci Kolportera i Inmedio (w sugerowanej cenie 99 gr). Nakład początkowy wynosi 75 tys. egzemplarzy i według planów wydawcy ma wzrastać co 3 miesiące o 25 tys., aż do osiągnięcia pułapu 200 tys. Planowana jest też telewizyjna wersja “Okazji”, ale szczegóły na ten temat w tej chwili nie są ujawniane. (KP)