Kraj

Grupa Empik Media & Fashion otworzy w Polsce kilkanaście sklepów z luksusową bielizną Palmers

Grupa Empik Media & Fashion rozszerzyła portfolio o markę ekskluzywnej bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych - Palmers. Spółka...

Grupa Empik Media & Fashion rozszerzyła portfolio o markę ekskluzywnej bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych – Palmers. Spółka zależna grupy – Ultimate Fashion – podpisała umowę franszyzową z właścicielem Palmersa – austriacką grupą Palmers Textil AG. Umowa gwarantuje wyłączną licencję na 10 lat na otwieranie i prowadzenie sklepów pod marką Palmers w Polsce. W najbliższych latach spółka chce otworzyć 15 sklepów tej marki, pierwszy salon powstanie w centrum Złote Tarasy w Warszawie. Marka Palmers sprzedawana jest w 324 salonach w 17 krajach świata, co roku przyciąga 45 mln klientów. Przychody Grupy Empik Media & Fashion wyniosły w 2005 r. 1,1 mld zł, a zysk netto – 60,9 mln zł. (MKS)