Kraj

Next i K2 Internet przygotowały internetową odsłonę kampanii Coca-Coli

Next, interaktywny dział Starcom MediaVest, i agencja interaktywna K2 Internet przygotowały internetową odsłonę kampanii Coca-Coli. Wpisuje się ona w platformę...

Next, interaktywny dział Starcom MediaVest, i agencja interaktywna K2 Internet przygotowały internetową odsłonę kampanii Coca-Coli. Wpisuje się ona w platformę komunikacyjną “Coke Side of Life” (“Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”) uruchomioną przez ten koncern kilka miesięcy temu. Kampania internetowa prowadzona będzie w oparciu o portal Onet, potrwa do końca października, początkowo emitowany będzie top-layer, następnie ruszy kampania billboardowa obliczona na kilkadziesiąt milionów odsłon. Kreacje nawiązywać będą do kampanii prowadzonej w innych mediach (m.in. w telewizji i na outdoorze). (MG)