Zagranica

Coca-Cola wprowadzi nowe opakowania na święta

Nowe edycje opakowań swoich napojów wprowadzi Coca-Cola. Sezonowe opakowania promować będą marki Coca-Cola i Diet Coke. Działania te są elementem...

Nowe edycje opakowań swoich napojów wprowadzi Coca-Cola. Sezonowe opakowania promować będą marki Coca-Cola i Diet Coke. Działania te są elementem strategii firmy skupiającej się nie tylko na rozwoju marek, ale także na innowacjach dotyczących opakowań, pomagających zwiększać sprzedaż. Przedstawicielka Coca-Coli potwierdziła, że opakowania będą miały nową grafikę, a w punktach sprzedaży prowadzone będą specjalne działania promocyjne. Coca-Cola przeprowadzi też świąteczną kampanię reklamową. Bożonarodzeniowy design pojawi się na dwulitrowych opakowaniach Coca-Coli i Diet Coke oraz na szklanych butelkach pakowanych w sześciopaki. W tym roku Coca-Cola wprowadzała już specjalne edycje opakowań swoich napojów. Pojawiły się one przy okazji mistrzostw świata w piłce nożnej. Miały kształt piłki nożnej. Limitowana edycja aluminiowych butelek była rozprowadzana poza barami. W maju tego roku Coca-Cola wprowadziła szereg mniejszych butelek, w promocję których zainwestowała milion funtów. Zdaniem Coca-Coli właściwe opakowanie pozwala podnieść sprzedaż detalistom. (“BrandRepublic”)