Kraj

Ogilvy i Media Direction OMD przygotowały nową kampanię GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczął kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kart kredytowych Visa. Kreację pt. "Ostra karta GE Money Banku" przygotowała agencja...

GE Money Bank rozpoczął kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kart kredytowych Visa. Kreację pt. “Ostra karta GE Money Banku” przygotowała agencja reklamowa Ogilvy One, a planowaniem mediów (telewizji) zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampania zaplanowana jest do końca miesiąca, a uzupełnieniem działań ATL-owych są ekspozycje w oddziałach banku. Od września GE Money Bank oferuje klientom, którzy otrzymują kartę Visa, tzw. payback – promocja (do końca roku) polega na tym, że bank zwraca klientowi na konto 5 proc. wartości wszystkich transakcji bezgotówkowych dokonanych przez 3 miesiące od wydania karty. Bank liczy oczywiście na to, że w ten sposób zachęci klientów do jak najczęstszego korzystania z karty. (MB)