Kraj

"Dziennik" z Encyklopedią Audiowizualną Britannica; plany współpracy Springera ze światowymi markami

"Dziennik" (Axel Springer Polska) w najbliższy piątek, 15 września, ukaże się z pierwszym tomem Encyklopedii Audiowizualnej Britannica. Cena gazety nie...

“Dziennik” (Axel Springer Polska) w najbliższy piątek, 15 września, ukaże się z pierwszym tomem Encyklopedii Audiowizualnej Britannica. Cena gazety nie wzrośnie i będzie wynosić 1,50 zł. Kolejne tomy z 24-odcinkowej serii będą się ukazywać co piątek. Wydawca nie zdradza w tej chwili ich ceny ani nakładu. Ogólnie twierdzi, że cena będzie atrakcyjna. Na każdy tom złoży się książka i DVD z pięcioma-sześcioma krótkometrażowymi filmami zgodnymi tematycznie z treścią publikacji. Maciej Lipski, dyrektor ds. rozwoju biznesu Axel Springer Polska, powiedział, że formuła Encyklopedii Britannica, w jakiej zadebiutuje z “Dziennikiem”, jest światową premierą. Zadeklarował też, że Axel Springer chce współpracować ze światowej klasy markami wydawniczymi. Britannica jest już drugą tego typu realizacją. Pierwsza – seria historyczna w “Newsweeku” przygotowana we współpracy z BBC – wystartowała 4 września. Encyklopedia Audiowizualna Britannica ma mieć charakter rodzinny. Nowy projekt Springera wspiera kampania reklamowa, która od dziś jest widoczna w telewizji. Wykorzystywane są i będą także tytuły prasowe Springera oraz radio. Patronem medialnym przedsięwzięcia zostało Radio Zet. Kreację przygotowała agencja PZL, za media odpowiada MediaCom Warszawa. W ten piątek ruszy też program lojalnościowy “Dziennika” w związku z Encyklopedią Audiowizualną Britannica. Program zachęca do gromadzenia kuponów. Nagrodami jest 500 odtwarzaczy DVD. (JD, KP)