Kraj

Badi Badi i Starlink przygotowały projekt wsparcia "Ładnego Domu"

Multimedialna kampania wspiera październikowe wydanie miesięcznika "Ładny Dom" (Agora SA). Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink, przygotowaniem spotów -...

Multimedialna kampania wspiera październikowe wydanie miesięcznika “Ładny Dom” (Agora SA). Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink, przygotowaniem spotów – studio Badi Badi. Działania obejmują: TVN24, TVP3, TVN Turbo, TVN Style, Discovery, Canal Plus, Radio Złote Przeboje, Tok FM, portal Gazeta.pl, inne tytuły Agory, w tym “Gazetę Wyborczą”. W numerze rozpoczęła się druga edycja akcji “Stać Cię na dom”, której celem jest przekonanie Polaków do budowania domów będących relatywnie tanimi w eksploatacji. Czytelnicy magazynu będą mogli uzyskać korzystną ofertę kredytu w mBanku oraz skorzystać z rabatów na zakup artykułów budowlanych partnerów akcji, jak Aereco, Grohe, Rockwool, Saunier Duval i Velux. Akcja potrwa 12 miesięcy. (KP)