Kraj

ROŚNIE AKTYWNOŚĆ MAGAZYNÓW O ZDROWIU I ZDROWYM STYLU ŻYCIA

Magazyn o zdrowiu "Vita" wydawnictwa Edipresse Polska poinformował o rekordowej sprzedaży. Natomiast magazyn fitnessowy dla pań "Shape" (Hearst-Marquard Publishing), który...

Magazyn o zdrowiu “Vita” wydawnictwa Edipresse Polska poinformował o rekordowej sprzedaży. Natomiast magazyn fitnessowy dla pań “Shape” (Hearst-Marquard Publishing), który dotychczas ukazywał się jako dwumiesięcznik, stał się miesięcznikiem. Numer wrześniowy “Vity” sprzedał się, wg wydawcy, w ilości 195 tys. 402 egzemplarzy, przy nakładzie 210 tys. Do tego numeru była dołączona -powstała we współpracy z Wasą – książeczka z licznikiem kalorii, prezentująca 1001 produktów i ich wartość kaloryczną. Aktualny numer “Vity” ma dodatek o witaminach przygotowany z Vigorem. Ostatnim numerom “Vity” towarzyszy promocja telewizyjna (“Vita” występuje w spotach “Przyjaciółki” Edipresse). Średnie rozpowszechnianie ogółem “Vity” w I półroczu br. wyniosło 154 tys. 793 egzemplarze przy średnim nakładzie 206 tys. 216 egzemplarzy (ZKDP). Od przyszłego roku nakład “Vity” ma być podniesiony do 225 tys. egzemplarzy. Zaś “Shape” nie zmienia nakładu, który wynosi 60 tys. egzemplarzy. Wg wydawcy ostatni numer sprzedał się w ilości ponad 37 tys. (KP)