Kraj

CZY AMS ZMIENI WŁAŚCICIELA?

Nie ustają spekulacje na temat zmian własnościowych w największej w Polsce firmie reklamy zewnętrznej AMS SA. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo,...

Nie ustają spekulacje na temat zmian własnościowych w największej w Polsce firmie reklamy zewnętrznej AMS SA. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że międzynarodowi potentaci medialni podejmowali, bezowocne jak dotąd, negocjacje w sprawie zakupu kontrolnego pakietu akcji tej spółki. W gronie potencjalnych kupców, którzy składali takie propozycje, wymienia się m.in. takie firmy, jak francuski JCDecaux, amerykańskie firmy Clear Channel Communication i TDI oraz światowego potentata mediów, koncern News Corp., Ruperta Murdocha. Rzecznik prasowy AMS SA, Magda Dul stanowczo dementuje te pogłoski, określając je mianem “wirtualnych faktów”. W obecnych strukturach tej spółki największym jej akcjonariuszem pozostaje polski fundusz kapitałowy BB Investment (43 proc. akcji). AMS SA stanowi obecnie grupę medialną, w której skład wchodzi szereg spółek zależnych: Adpol, Akcent Media, Aktis Media, FI Polska i IdM Info Digital Media. (JP)