M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SAR interweniował w sprawie konkursu reklamowego PZU

Serwis Dzienny | 20 września 2006, 06:45

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), którego członkiem jest agencja Just obsługująca budżet reklamowy PZU SA (umowa wygasa dopiero pod koniec czerwca...

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), którego członkiem jest agencja Just obsługująca budżet reklamowy PZU SA (umowa wygasa dopiero pod koniec czerwca 2008 r.), stara się nakłonić innych swoich członków do nieprzystępowania do rozpisanego przez ubezpieczyciela konkursu reklamowego (informowaliśmy o nim we wczorajszym DS "MMP"). Według naszych informacji zaproszenia trafiły do Ad Fabriki FCB, McCann Erickson Polska, Testardo Red Cell oraz Kreacji Pro (agencja Andrzeja Pągowskiego, jako jedyna spośród tego grona nie należy do stowarzyszenia). Według Pawła Tyszkiewicza, dyrektora SAR-u, członkowie stowarzyszenia nie mogą przystępować do przetargów, jeżeli inna agencja członkowska ma z danym reklamodawcą ważną umowę o współpracy. Stanowią o tym zapisy statutu organizacji. Tyszkiewicz nie chce się wypowiadać w sprawie skuteczności interwencji SAR-u. Z nieoficjalnych informacji wynika, że żadna z zaproszonych do przetargu agencji nie zamierza zrezygnować z udziału w konkursie PZU SA. Przedstawiciele zaproszonych firm nie chcą wypowiadać się w tej sprawie. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,