Kraj

Kuchnia.TV wprowadzi pasma telesprzedażowe nawiązujące do emitowanych formatów

Canal Plus Cyfrowy 30 września uruchomi kanał kulinarny Kuchnia.TV. - Analizowaliśmy wyniki badań, które potwierdziły, że polski widz czeka na...

Canal Plus Cyfrowy 30 września uruchomi kanał kulinarny Kuchnia.TV. – Analizowaliśmy wyniki badań, które potwierdziły, że polski widz czeka na tego typu program – powiedziała Małgorzata Seck, dyr. zarządzający Kuchnia.TV, MiniMini i ZigZap/Hyper. Kanał Kuchnia.TV skierowany będzie przede wszystkim do kobiet w wieku 25-45 lat. W momencie startu stacja ma docierać do 1 mln osób. Początkowo kanał dostępny będzie w sieci kablowej Aster i na platformie Cyfra Plus. – Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkunastoma sieciami kablowymi, w tym z największymi graczami. Rozmowy idą w dobrym kierunku – mówi Beata Ryczkowska, dyrektor wykonawczy pionu programowego spółki Canal Plus Cyfrowy. Jeszcze w tym roku stacja chce nadawać 24 godz. na dobę (początkowo w godz. 7.00-1.30). Programming stacji w 80 proc. stanowić będą formaty licencyjne (m.in. “Martha” Marthy Stewart i “Nagi szef” Jamiego Olivera), a pozostałą część produkcje własne, m.in. cykliczny program “Para w kuchni” Agnieszki Kręglickiej i Marcina Kręglickiego. W ramówce ma być ponad 20 cyklicznych formatów kulinarnych. Emitowane będą też filmy. W stacji pojawią się też pasma telesprzedażowe (do 3 godz. dziennie). Canal Plus Cyfrowy podpisał w tej sprawie umowę z brytyjską firmą To Be On TV. Telesprzedaż będzie powiązana z tematyką stacji – widzom proponowane będą markowe produkty związane z kulinariami i markami emitowanych programów. Będzie np. seria produktów Jamiego Olivera. W Kuchnia.TV sprzedawany też będzie czas reklamowy. Zajmie się tym firma At Media. Roczny budżet Kuchnia.TV wynosi 2 mln euro. Koszty uruchomienia stacji to dodatkowo ok. 1 mln euro. Debiut stacji wspierany będzie kampanią reklamową, która rozpocznie się pod koniec września i potrwa do końca listopada. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG Media Planning. Wykorzystana zostanie telewizja (m.in. TVP), prasa (głównie tytuły kobiece) i internet. (PM)