Kraj

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki – Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę. Na Zoom składa się zespół procesów służących do przeprowadzenia pogłębionej diagnozy sytuacji marki. Umożliwiają one określenie parametrów siły marki oraz poznanie warunków jej funkcjonowania, a także mocnych i słabych stron marki własnej i konkurencyjnych. Zoom składa się z czterech zasadniczych etapów: diagnozy, analizy, pozycjonowania i strategii komunikacji. Istotnym jego elementem jest RSM – stworzona również w Zero,2 metoda analizy rzeczywistej siły marki. Pozwala określić pełny i pogłębiony obraz marki w otoczeniu konkurencyjnym. W kolejnych etapach jest analizowany wizerunek marki oraz jej pozycja za pomocą metody RSM. Nowe narzędzie jest przede wszystkim skierowane do średniej wielkości przedsiębiorstw z branży FMCG. Wprowadzenie nowego narzędzia zdecydowało o zmianie nazwy agencji na Zero,2 Inżynieria Marki. Najważniejsi klienci agencji to: Intermarche, SCA PR Polska, ITM Polska Sp. z o.o., KKS Lech Poznań SA, Kulczyk Tradex (Audi, Volkswagen), Rehau Sp. z o.o., Ruukki Construction Polska Sp. z o.o., Solaris Bus & Coach Sp. z o.o., The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. Poland, Zielona Budka SA i Grupa Żywiec SA. (AMS)