Zagranica

Havas odnotował spadek zysków o 38 proc. w I połowie 2006 r.

Holding reklamowy Havas opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2006 r., z których wynika, że jego zyski spadły o 38...

Holding reklamowy Havas opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2006 r., z których wynika, że jego zyski spadły o 38 proc. i wyniosły 21 mln euro w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (wówczas zysk zamknął się w kwocie 34 mln euro). Jednocześnie przychody wzrosły o 2,8 proc. do kwoty 719 mln euro (w I połowie 2005 r. osiągnęły poziom 700 mln euro). Wzrosła również wartość nowo pozyskanych budżetów reklamowych z 500 mln euro w I połowie ub.r., do 900 mln euro w I połowie br. Wśród nich znalazły się regionalne i lokalne budżety reklamowe Disneylandu, wydawnictwa De Agostini i producenta gier komputerowych Eidos (m.in. Lara Croft “Tomb Raider”). (“BrandRepublic”)