Kraj

Hand Made odświeża wizerunek marki Sidolux

Lakma Strefa rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową marki Sidolux. Nowe spoty odświeżające wizerunek marki przygotowała agencja reklamowa Hand Made, która z...

Lakma Strefa rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową marki Sidolux. Nowe spoty odświeżające wizerunek marki przygotowała agencja reklamowa Hand Made, która z marketerem współpracuje od 2005 roku. Trzy 15-sekundowe spoty powstały na bazie materiałów z ubiegłorocznego filmu reklamowego. Każdy ze spotów poświęcony jest odpowiednim atrybutom produktów Sidolux: nabłyszczaniu (płyny do nabłyszczania Sidolux), skuteczności mycia (płyny do mycia Sidolux z systemem Soda Power) oraz zapachowi (Mydło Marsylskie). Produkcję spotów powierzono firmie Garaż. Nowe elementy i animację 3D przygotował Platige Image. Media planował i kupił U2 Media. Kampania prowadzona będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych do końca bieżącego roku. (AMS)