Kraj

Tequila/Polska przypomina o swoich nagrodach w "kryminalnym" stylu

Firma marketing services Tequila/Polska przypomina o zdobytych przez siebie nagrodach w "kryminalnym" stylu. Chodzi o autopromocyjny mailing pt. "Niełatwo być...

Firma marketing services Tequila/Polska przypomina o zdobytych przez siebie nagrodach w “kryminalnym” stylu. Chodzi o autopromocyjny mailing pt. “Niełatwo być najlepszym” wysłany do kilkuset potencjalnych i obecnych klientów zawierający “dowody rzeczowe” jakości pracy agencji. W pakiecie znalazło się przypomnienie ostatnich najważniejszych wyróżnień, np. Golden Arrow, wraz z dowodami ciężkiej pracy, jak rozgięte spinacze, połamane płyty CD-R. Wszystko zostało opisane zgodnie z detektywistyczną procedurą. Autorami kreacji mailingu są Julian Świetlicki, head of art, i Krzysztof Drzazga, copywriter. (TW)