Kraj

Marcin Tomczyk dyr. działu kluczowych klientów Grupy Radiowej "Time"

Marcin Tomczyk obejmie funkcję dyr. działu kluczowych klientów Grupy Radiowej "Time". Przez ostatnie siedem lat pracował w Brokerze FM, najpierw...

Marcin Tomczyk obejmie funkcję dyr. działu kluczowych klientów Grupy Radiowej “Time”. Przez ostatnie siedem lat pracował w Brokerze FM, najpierw jako specjalista ds. marketingu, a ostatnio jako radio manager. Wcześniej był związany z Agencją Reklamy Polskiego Radia SA jako analityk rynku. Marek Wojciechowski, który dotychczas łączył dwie funkcje dyr. działu ds. kluczowych klientów Grupy Radiowej “Time” i dyr. handlowego Radia Eska Warszawa, pozostaje na stanowisku dyr. handlowego Radia Eska Warszawa. Zakres jego obowiązków będzie poszerzony o sprzedaż dwóch pozostałych stacji Grupy Radiowej “Time” działających na rynku warszawskim – Eski Rock i Radia Vox FM. Będzie także uczestniczył w procesie sprzedaży sieciowej w zakresie współpracy z brokerami. – Wysokie obroty reklamowe zarówno w obszarze sprzedaży sieciowej, jak i na rynku warszawskim spowodowały, że jedna osoba nie jest już w stanie kierować tymi działami. Rynek warszawski jest dla nas kluczowy, więc postanowiliśmy powierzyć Markowi Wojciechowskiemu odpowiedzialność za sprzedaż wszystkich naszych stacji nadających w Warszawie – powiedział Jacek Niecarz, wiceprezes Time. (MKS)