Kraj

CAM Media wspiera otwarcie nowego sklepu sieci ElectroWorld

Firma reklamy tranzytowej CAM Media realizuje kampanię reklamową wspierającą otwarcie nowego sklepu ElectroWorld we Wrocławiu, sieci specjalizującej się w sprzedaży...

Firma reklamy tranzytowej CAM Media realizuje kampanię reklamową wspierającą otwarcie nowego sklepu ElectroWorld we Wrocławiu, sieci specjalizującej się w sprzedaży sprzętu RTV, AGD i multimediów. W akcji wykorzystywane są wszystkie dostępne na wrocławskich ulicach nośniki reklamy mobilnej: autobusy miejskie (formaty king size + full back, full back), tramwaje miejskie (tram max), autobusy PKS (full back) oraz ramki w tych wszystkich pojazdach. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink. CAM Media zajęła się przygotowaniem projektów, produkcją i ekspozycją oraz na bieżąco monitoruje i serwisuje wykorzystywane w kampanii nośniki. ElectroWorld dysponuje już trzema sklepami w Polsce – w Warszawie (Targówek, Janki) i Gdańsku (Matarnia). (JP)