Kraj

Sarantis planuje silną komunikację nowych zapachów STR8

Sarantis Polska SA planuje na listopad i grudzień silną kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie dwóch nowych zapachów marki STR8: Racing i...

Sarantis Polska SA planuje na listopad i grudzień silną kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie dwóch nowych zapachów marki STR8: Racing i Desert. Komunikacja pierwszego z nich ma nawiązywać do wyścigów samochodowych, a drugiego – do samochodów terenowych (off-road). Kreację reklam Sarantis otrzymuje z centrali z Grecji, natomiast planowaniem i zakupem mediów dla firmy zajmuje się dom mediowy Mediaegde:cia. Poza kampanią telewizyjną przewidziana jest też reklama w prasie oraz komunikacja BTL (POS-y w punktach sprzedaży). STR8 to linia kosmetyków zapachowych dla mężczyzn, do tej pory marka miała 6 wariantów, cena opakowania 150 ml to ok. 15 zł. (MB)