Kraj

Agora zmienia makietę "Metra"

Od 16 października bezpłatny dziennik "Metro" (Agora SA) będzie miał nową makietę - gazeta ma być bardziej newsowa, będzie publikować...

Od 16 października bezpłatny dziennik “Metro” (Agora SA) będzie miał nową makietę – gazeta ma być bardziej newsowa, będzie publikować więcej informacji z kraju i ze świata. Nowa makieta, którą zaprojektowała Magdalena Mamajek-Mich, dyrektor artystyczna tytułu, ma być bardziej przejrzysta i łatwiejsza w odbiorze dla czytelnika. – Obserwując potrzeby rynku czytelniczego i ogłoszeniowego oraz stałe “dorastanie” tytułu, widzimy, że trzeba jeszcze mocniej się rozwijać, iść do przodu, zaskakiwać. Takie mamy przed sobą cele, stały rozwój, bycie liderem, bycie w czołówce. Nie poprzestajemy na tym, co udało nam się zbudować, idziemy dalej – mówi Joanna Parczyńska, wydawca “Metra”. Zmiany, jak twierdzi wydawca, mają podnieść wartość tytułu nie tylko dla czytelników, ale również dla reklamodawców – nowa makieta ma dać większe możliwości reklamowe, za które odpowiada dział handlowy gazety z centralą w Warszawie i przedstawicielami w siedmiu największych regionach. (MB)